Saņemt konsultāciju
Līdz 6. decembrim pārtraukta PTAC klientu apkalpošana klātienē
PTAC Zvanu centra tālrunis 65452554, 688056551, 68806553, 68806550, 68806549.
(pirmdien - ceturtdien no 8.15 līdz 17.00
piektdien no 8.15 līdz 15.45)
E-pasta adrese oficiālai saziņai: pasts@ptac.gov.lv *
E-pasta adrese konsultācijām: ptac@ptac.gov.lv *
*Nosūtāmā elektroniskā pasta sūtījuma apjoms nedrīkst būt lielāks par 30 megabaitiem (MB). Ja Jums nepieciešams nosūtīt lielāka apjoma datnes, lūdzu, sazināties ar PTAC lietvedību (tālr. 68806512) vai ar atbildīgo PTAC amatpersonu par lietas virzību.
Kontaktformas:
Uzdod savu jautājumu šeit, ja Tu, kā patērētājs esi iegādājies līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu un nezini īsti kā rīkoties, vai arī Tev ir jautājums par strīdus situāciju risināšanas procesu.
Jautā šeit, ja Tev ir jautājumi, kā uzņēmējam, par strīdu risināšanas procesu ar patērētājiem, būtiskajām prasībām precēm un pakalpojumiem vai arī normatīvo aktu prasībām attiecībā uz reklāmu, komercpraksi u.c. PTAC kompetencē esošām jomām.
Klātienes konsultācijas patērētājiem:
Brīvības iela 55, Rīga (2. ieeja, ielokā pie baznīcas), Klientu apkalpošanas centrā
Pirmdienās 13.00 - 16.30
Trešdienās 9.00 - 12.30
Pirmssvētku dienās 9.00 -12.30